Thursday 14 July 2011

kisah dongeng .

 ku sedar ku tak seberapa .
                                                              jika dibanding mereka.
yg jauh lebeh megah .
dari diri ini .



apa yg mampu ku berhias .
                                                              hanyalah hati yg ikhlas .

terpendam simpan untuk .
                                                                        dia yg sudi ..




mencintai aku dgn seadanya .
mencintai aku bukan kerna rupa .
dalam waktu sedu .
                                                                   dalam waktu hiba .
                                                              ku harapkan dia .. rela ...




                                                          mencintai aku dgn seadanya .
                                                   sanggup menerima insan tak sempurna .
                                                        atau mgkin cinta sebegitu hanya .
                                                                 kisah dongeng saja .




belum pernahku merasakan .
dipeluk dalam dakapan .
eratnya melindungi .
jiwa rapuh ini.


sanubariku memerlukan .
kehadiran seorang teman .
tulusnya kasih .
sepenuh hati .


mencintai aku dgn seadanya .
mencintai aku bukan kerna rupa .
dalam waktu sedu .
dalam waktu hiba .

ku harapkan dia .. rela ..




mencintai aku dgn seadanya ..
                                                  sanggup menerima insan tak sempurna .

atau mungkin cinta sebegitu hanya .
                                                                    kisah dongeng saja .


mencintai aku dgn seadanya 
mencintai akuuu ..
atau mungkin cinta sebegitu hanya .
kisah dongeng saja ...


kalau saya mati hari niyh .
saya takkan nyesal .
sbb hari niyh saya dpt rase dkt hati sy ade awak (firdaus)
kalau saya mati waktu nie .
saya takkan sedeh .
sbb waktu nie ad sayang buat awk (firdaus)
tapi ,!!
kalau awk mati waktu nie .
saye sedih sgt .
sbb saya ta tahu sape saya dihati awk !!

lalala ..
bby sayang b sgt ..
tapi !
bby tak tahu la nak uat cm ne lg ..
ye laa ..
bby niyh budak skola lg ..
standart yg kpel ngn b sume dak2 yg mcm b .
sume dak2 yg dah abeh skola ..
emmmm , .
skarg saya xde semangat lgsong ..
nak blaja , atau mende2 lain ..
hmm , bby perlu b .ade slalu .
lalala ..
kawan2 mule2 mendorong .
skrg rase mcm biase je .
hehehe ..
nothing ..
hmm , bby harap nty b blek cini semula .
hmm , bby doakan b blek dgn berjaya sekali .
hehe .. lpas spm aku nak blarr dahh ,,.
lantak laa spm aku mcm cibai pon .
ade aku kesah ,..
back off !
lpas niyh aku nak merantau negeri owg lakk ,.
asyik dok pahang je ,.
bpk bosannye  ..
aku nak keje .
aku tak nak smbong blaja dah ..
nyusah jee ..
lalalala ..
gilerr2 ..
aku nak cari boyfriend  yg bole jage aku .
mendorong aku .
bkn kpel ngn aku untuk seronok22 .
lalala ..
kalo boleh la kann .
aku nak bf yg tak sentuh2 aku ..
rimas bodoe ..
haha ..
jenis aku bkn suke pon .
aku suke bebas .
tp , aku nak dy ade ngn aku skali .
lalaalalal .
rilekkkk ! 
dah laa . bosan gilerr ..

No comments:

Post a Comment